perjantai 21. elokuuta 2015

Omat kisat 7.7 ja DuPo-cup 16.8

Vähän taukoa ollut postaamisesta ja uusia heppojakin tullut (niistä tulossa kohta esittelyt). Jos haluat pysyä paremmin perässä seuraa mua instassa @khtkohvero !
Kesä oli aika kiireinen mun osalta, yhdet kisat kuitenkin ehdin järkätä :D! Luokkia oli muistaakseni 7. Itsekin kilpailuihin osallistuin ja sijoituin yhden uusista hepoistani kanssa 1 trailissa.

                                                    Minä ja hevoseni Bea koulu radalla :)
                                             Hanzki ja Mango "tyylillä" 80cm(?) radalla :D
Jojo. Tällä siis voitin trail-luokan :)
 
Viime lauantaina oli Hanzkin ja Niiskun DuPo-cup kilpailut joihin osallistuin 4 hevosella; Karrilla ristikko- ja 40-50cm luokka, Peetulla 40-50cm- ja 50-60cm luokka, Vertillä ristikko- ja 50-60cm luokka ja Bealla 70cm ja 80cm. 
Peetu sai 50-60cm luokasta 3sijan, Bea nappasi 70cm ja 80cm luokista myös 3sijat. :)
Oon ihan ÄLYTTÖMÄN tyytyväinen vieläkin kun taso oli kuitenkin suht. kova ja oon aika onneton radalla :D. Kisat oli tosi kivat ja hyvin järkätyt! Kiitos vielä kaikille!
 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.